.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدنبال دریافت عوارض از بومی ها در آزادراه نهران - شمال
اینبار ؛ درخواست غیرقانونی فرماندار کرج برای حق تردد از جاده چالوس !
شمال نیوز : زندی با اعلام مخالفت در صورت اجرایی شدن طرح دریافت 20‌ هزار تومان حق تردد در جاده چالوس، متذکر شد: امیدوارم این طرح به‌عنوان یک پیشنهاد باشد، زیرا در صورت عملی شدن حتماً با مسئولان ملی مکاتبه می‌شود.....
اینبار ؛ درخواست غیرقانونی فرماندار کرج برای حق تردد از جاده چالوس !

شمال نیوز : فرماندار چالوس با اشاره به خبری از سوی فرماندار کرج مبنی بر دریافت 20‌ هزار تومان حق تردد در جاده چالوس، گفت: اگر قرار باشد تصمیمی برای جاده چالوس گرفته شود، باید با نظر مسئولان دو استان مازندران و البرز باشد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد‌ناصر زندی در جمع خبرنگاران به مشکلات مبتلا به جاده چالوس اشاره و اظهار کرد: دریافت حق تردد از خودروهایی که در مسیر جاده چالوس رفت‌وآمد می‌کنند، از سوی فرماندار کرج قانونی نیست.

وی تصریح کرد: مردم مرزن‌آباد و اهالی روستاهای بالادست در زمان یک‌طرفه شدن جاده در خانه‌های خود محبوس شده و راه عبور و مرور بر آنها بسته است و اکنون شایسته نیست که برای تردد در این جاده مبالغی نیز بپردازند.

فرماندار چالوس تاکید کرد: عدم امدادرسانی به‌موقع به حادثه‌دیدگان در جاده چالوس، ممانعت از عبور و مرور کامیون‌های حمل بار و دیگر مشکلات در این مسیر به‌خوبی گواه این مطلب است که پرداختن حق تردد اجحافی در حق مردم منطقه است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: اگرچه برای نگهداری، ترمیم و بازسازی جاده چالوس هزینه می‌شود، اما دریافت مبلغ راه‌حل مناسبی برای رفع مشکل نیست.

زندی با اعلام مخالفت در صورت اجرایی شدن طرح دریافت 20‌ هزار تومان حق تردد در جاده چالوس، متذکر شد: امیدوارم این طرح به‌عنوان یک پیشنهاد باشد، زیرا در صورت عملی شدن حتماً با مسئولان ملی مکاتبه می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح کارشناسی‌شده نیست، تصریح کرد: چنانچه قرار باشد تصمیمی در این زمینه گرفته شود، باید با حضور مسئولان دو استان بوده و با تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی‌شده راهکار منطقی برای این مشکل مشخص شود.

فرماندار چالوس تاکید کرد: امیدوارم مسئولانی که این طرح را رسانه‌ای کردند بتوانند به‌شکل مناسبی آن‌را اصلاح کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه جاده چالوس تنها جاده‌ اصلی غرب مازندران است، گفت: با توجه به اینکه مقصد بیشتر خودروهایی که در مسیر جاده چالوس تردد می‌کنند، به چالوس و شهرهای غرب مازندران است، بنابراین درست نیست که مسئولان یک استان دیگر بخواهند با دریافت مبلغ مانع تردد خودروها به یک استان دیگر باشند.
فرماندار چالوس در پی طرح استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج ـ که از رسانه ملی نیز پخش شد ـ مبنی بر اینکه در روزهای پایان هفته تعداد محدودی «کارت تردد جاده سبز» به شهروندان متقاضی ورود به این جاده فروخته ‌شود و هر خودرو قبل از ورود به جاده چالوس با پرداخت مبلغی حدود 20 هزار تومان اقدام به تهیه کارت تردد کند، به مخالفت برخاست .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحمان 6 آبان 1394
اقا اينا بيان كل مازندران بگيرن راحت ميشن/مازندرانم بشه جزو تهران كه ديگه اينطور به جان هم نيفتن
نا شناس 6 آبان 1394
عوارض رو باید غرب استان بگیره و خرج همون منطقه بشه، چه روحی دارن به نام مازندران به کام کرجی ها ،
نا شناس 5 آبان 1394
خجالت هم خوب چیزیه !!!!!!!!!!!!
این طرح واقعاً غیر کارشناسی است !!!!!!!!!!!!!!!!!
یه دفعه بگید تردد تو جاده چالوس مال پولدارهاست !!!!!!!!!!!!!!!
فرشیدی 6 آبان 1394
یادم میاد من سرباز پلیس راه کندوان بودم همین تهرانیها با ماشینهای آنچنانی شیشه ها پایین و صدای ترانه ماشین که میخوند جاده های شمال محال یادم بره اون همه شورو حال محال یادم بره . حالا تو ماشیناتون ترانه بزارین جاده های شمال دیگه حال نداره، این همه عوارض دیگه حال نداره، هرکه پول نداره از این جاده نره. آقای تهرونی یا آقای البرزی این پول عوارض نیست که شما قراره بدین این پول زباله ای است که شما اون را از تهران با خودتون میارین خطه سرسبز مازندران که اون همه بار مالی برای شهرداریهای غرب مازندران داره!!! آخه شما عزیزان یکی دوتا که نیستین بگیم اشکالی نداره !!!کدوم موقع شماها یه پیشنهاد خشک و خالی دادین که درسال یک روز هزینه حمل زباله ها را ما پرداخت میکنیم؟؟؟ تازه ادعا دارین که غرب مازندران توریستی هست وسیله ها خیلی گرونه خریدهم نمی کنین دلمون به این هم خوش نیست!!! خیرتان به ما روا نیست شر مرسان.
------ 6 آبان 1394
واقعا اگه این طرح اجرا بشه به بی عرضه گی مازندارن باید افتخار کرد...!
ایمانی 6 آبان 1394
ما نمی دانستیم فرمانداران کار عوارضی هم انجام می دهند ! جالب است که فرماندار محترم کرج یک پیشنهاد می توان گفت من در آوردی را بیان می نماید و جالب تر آنکه فرماندار محترم چالوس هم آنرا جدّی گرفته و به آن عکس العمل نشان می دهد .
ما همیشه غصه ناکارآمدی بعضی مدیران مازندرانی را می خوردیم حال نگو این موضوع کمی فراگیرتر از این استان است .
مرصاد 7 آبان 1394
کل مازندران و خوردن این ا فیروزکوه و خیلی جاهای دیگه انقد ما مازندرانی ها مسولین با عرضه داریم دمشون گرم یخ مشت ادم دنبال پست و مقام شدن مسول استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.